неділю, 5 листопада 2017 р.

Правила безпечної поведінки або « Один вдома»

Правила безпечної поведінки або « Один вдома»
   Діти у мене в руках дзеркало. Заглянте в нього. Цікаво? Що ж чи кого
 ви там бачите? Правильно, у дзеркалі побачили всіх присутніх: однокласників, себе.І запам`ятайте –  ви побачили  найцінніший скарб – людей.
Нема нічого кращого на світі,
Ніж дивне щастя жити на землі
В здоров`ї, кожній квіточці радіти
І посміхатись навіть уві сні.
Безцінний скарб, що ми життям звемо,
 І з юних літ нам треба берегти.
Адже нічого більше нам нетреба
Щоб тількі всі були здорові ми.

-Сьогодні діти ми поговоримо з вами на дуже важливу тему і всі разом складемо правила безпечної поведінки вдома.
-Ви звичайно здивуєтесь: а що ж небезнечного може бути вдома.
–Діти, хто з вас лишається вдома сам?
- Як треба поводитись вдома, коли ви залишились без дорослих?
- Які ви знаєте казки, де б персонажі залишилися самі вдома?
         ( «Вовк і 7 козенят», « Кот і  Півник», «Троє поросят»)
·         Що з ними трапилося?
·         Чому з ними це трапилося?
·         А зараз перегляньте фрагмент казки «Вовк і семеро козенят», і скажіть, чого вона вчить.
Правило перше
-Чому з козенятами сталося таке лихо?
 -Отже,діти, чого вчить ця казка?
 - Який висновок можемо зробити?
  -Яке перше правило безпечної поведінки вдома можна скласти.
   Не відчиняй двері незнайомим людям.

Правило друге
Наступне правило, як поводитися вдома,ви спробуйте назвати самі, прослухавши вірш.
                                   Ліфт відкрився, як завжди
                                   Ти хотів зайти туди,
                                   Та побачив молодчина
                                   Там стоїть чужий мужчина
                                   Посміхається тобі:
                                   - Гей, малюк, заходь сюди!
                                   - Ні, кажи, я почекаю
                                   Тато слідом поспішає.
-Чому не можна заходити в ліфт з незнайомими людьми?
-Яке правило поведінки потрібно запам`ятати?                         
Не заходь у ліфт разом із незнайомими тобі людьми.

Правило третє
                -Діти! Чи багато у вас друзів?
                -Чи бувають вони у вас в гостях?
                -Чи знають їх батьки?
                -А чи можна запрошувати додому незнайомих дітей?
                                   Ви з товаришем спочатку
                                   Познайомте маму й татка
                                   І тоді, будь ласка, в гості
                                   Кожен день його приводьте.
                                   Тільки друзів і знайомих
                                   Ви запрошуйте додому.
                - Отже, кого можна запрошувати додому?
                -Який висновок ми зробимо?
                   Ніколи не приводь додому незнайомих дітей.

Правило четверте
       -Хто з вас знає казку «Колобок».
       -Пригадаємо її зараз.
Так якось дід почав просити бабу, щоб та йому спекла колобок.
Послухалась баба, пішла в хатку, назмітала в засіку борошенце,твитопила в печі, замісила на яйцях і сметані, спекла
колобок та йтпоклала на вікно, щоб простигав.
-Кого зустрів колобок, коли втік від баби та діда?
-Що він робив, коли зустрічався зі звірами?
-Яку пісню він співав?
- Який був колобок за характером?
-Чому ж його з`їла лисичка? Правильно Колобок всім розповідав,який він смачний.
-Діти, а чи можна про все розповідати незнайомим людям?
-Тож який висновок з цього ми можемо зробити для себе?
Не розповідай, що вдома є цінні речі і гроші.
      
Правило п`яте
Наступне правило, як поводитися вдома, запропонує учень.
Учень                  Спека. Ти вікно відчинив
                            І до друзів поспішив
                            Але перш, ніж йти гуляти
                            Треба вікна зачиняти.
                                      Поспішаєш? – поспішай,
                                      Тільки світло вимикай,
                                      Перекрий на кухні газ-
                                      Це прохання і наказ.
                                      Воду в кранах перекрий
                                      Щільно кватирки закрий,
                                      Потім двері на балкон
                                      Вимкни свій магнітофон.
                            Щоб спокійно йти гуляти
                            Треба все перевіряти.

       -Що радить нам учень?
Зачини вікно, балконні двері, перекрий крани води і
газу, коли виходиш з дому.
  Правило шосте
-У кого вдома є телефон?
  Які номери телефонів люди повинні пам`ятати постійно?
Запам`ятай необхідні номери телефонів і свою
домашню адресу.
Запам’ятайте правила безпечної поведінки, коли залишаєтеся вдома самі
·         Ніколи не грайтеся сірниками, запальничками. Нічого не підпалюйте.
·         Не запалюйте свічки, а користуйтеся ліхтариком.
·         Якщо зникло світло, то краще посидьте спокійно в темноті і зачекайте дорослих. Темноти не треба боятися.
·         Якщо включили газ, то стежте за плитою. Ніколи не залишайте її без нагляду.
·         Якщо трапилося коротке замикання, то не панікуйте, відключіть рубильник або вийміть вилку з розетки, перед тим обмотавши руку сухим рушником або одягнувши товсту гумову рукавицю.
·         Ніколи не заливайте провідники струму водою і не торкайтеся до розетки вологим рушником чи руками.
·         Якщо почало щось горіти (крім електроприладів), то не панікуйте, а постарайтеся загасити самі водою чи використавши мокре простирадло або рушник і накривайте вогонь, щоб не було доступу повітря.
·         Якщо виходите з квартири, вимкніть всі електроприлади і газову плиту.
·         А якщо трапилася пожежа, то не ховайтеся, а вибігайте з хати і кличте на допомогу, телефонуйте за номером 101.
·         А найкраще коли залишаєтеся вдома самі, займіться своїм улюбленим заняттям: малюванням, плетінням, вишиванням, читанням. Пограйтеся в спокійні ігри: ляльками, машинами, конструкторами, але не вогнем, бо вогонь — це небезпека, що призводить до трагедії. Та чи ж мало є різних ігор та занять, які не пов’язані з вогнем? Ви зараз спробуєте намалювати себе за своїм улюбленим заняттям, коли залишаєтеся вдома одні. А можна намалювати ілюстрацію до прослуханої казки, те, що вам найбільше сподобалось, а може, те, чого не слід було б звірятам робити.


Немає коментарів:

Дописати коментар