неділю, 5 листопада 2017 р.

Тема: Ліплення з пластиліну «Фіалка»

Тема: Ліплення з пластиліну «Фіалка»
Мета: вчити створювати зображення одних і тих же предметів по - різному, варіативними способами, закріпити правила роботи з пластиліном: розкачати пласт, користуватися стеком при оформленні жилок листків, розминати, оформляти краї пелюсток, передаючи їм характерну форму, розвивати навички колективної творчості. Розширювати образні уявлення дітей, виховувати бажання порадувати оточуючих, створити для них щось гарне. Викликати почуття радості від створеного зображення.
Обладняння: готові зразки для показу,різних кольорів пластилін, стеки, клейонки, вологі серветки, стаканчики з-під йогурту. 
Хід заняття.
І.Організаційнана частина.
 «Здрастуйте, діти! Пише вам Настуся з казки «Червоненька квіточка». Я почула, що у вас в групі росте багато кімнатних рослин. Я теж хочу у себе в тридев'ятому царстві за морем-океаном, розвести красиві квіти. Мені дуже подобаються фіалки, вони такі кольорові і цвітуть круглий рік. Не могли б ви мені подарувати одну фіалку?».


ІІ.Основна частина.
 Словесна гра «Назви квітка».
Вихователь показує картинки із зображенням кімнатних рослин, а діти називають їх.

Вихователь: Як же нам допомогти Насті?
Відповіді дітей.
Вихователь: Пропоную зліпити для нашої гості з казкової країни фіалку з різнокольорового пластиліну. А зараз ми трохи відпочинемо.

4 частину. Фізкультхвилинка
Я прошу піднятися вас - це раз.
Повернулася голова - це два.
Руки вгору, вперед дивись - це три.
Руки розведемо ширше на чотири.
З силою пальці стиснути, розтиснути - це п'ять.
Всім хлопцям тихо сісти - це шість!

5 частина. Розглядання готового зразка. Пояснення вихователя.

Вихователь. Зараз давайте розглянемо фіалку, яка вийшла у мене. Хто може описати фіалку: з яких деталей вона зроблена, скільки у неї пелюсток, якої форми листочки, якого кольору пластилін потрібно взяти для самого квітки фіалки?
Відповіді дітей.
Вихователь: Щоб фіалка росла у нас в горщику, нам знадобиться стаканчики з-під йогурту. Ми заповнимо його м'ятою папером або газетою, а зверху прикриємо чорним або коричневим пластиліном. (показ). І у нас вийде горщик з цією землею, в якій буде рости наша фіалка. Як ви думаєте, що потрібно зробити потім?
Відповіді дітей.
Вихователь: Правильно, спочатку потрібно виліпити листочки, а потім вже квіточки.
Викликати кілька дітей для показу

Самостійна робота дітей.
Вихователь: Давайте підготуємо наші пальчики до роботи.
Пальчикова гімнастика:
Виріс високий росточок в горщику (Кисті рук складені «бутоном».)
Ласкавим вранці розкрив пелюстки. (Пальці рук розводяться в різні
сторони як пелюстки)
Всім пелюсткам красу і питанье (Потім руки повертаються пензлями
Дружно дають під землею корінці. Вниз.)
У процесі діяльності дітей вихователь заохочує самостійність, акуратність, творчість. Тим дітям, які можуть в роботі, вихователь надає допомогу.

ІІІ.Підсумок заняття
 Які гарні фіалки у вас вийшли. Я пропоную, щоб вони трохи постояли у на в групі, а потім ми відправимо їх Настусі в подарунок.



Немає коментарів:

Дописати коментар