середу, 8 листопада 2017 р.

Тема: Торцювання « Я і природа»

Тема: Торцювання  « Я і природа»
Мета: Ознайомити учнів із виготовленням мозаїки технікою торцювання ; формувати спостережливість, відчуття пропорції; розвивати уяву; виховувати любов і бережне ставлення до природи, естетичні смаки.
Обладнання: папір, шаблони, зразки виробу, сюжетні малюнки, технічне обладнання.
                                                Хід заняття
І.Організаційна частина
ІІ.Основна частина
- Давайте пригадаємо , яка зараз пора року?
Золота красуня – осінь – чарівниця !
По землі ступає, золотом іскриться,
В жовте і червоне листячко фарбує
І картини дивні, чарівні малює!
Небо синє, листя кольорове!
А яке довкілля радісне, чудове!

- Давайте пригадаємо, які вірші про осінь ви вчили?
Побудова асоціативного куща до слова «осінь»
- Які зміни відбуваються в природі з приходом осені?
Уявна подорож
- Давайте вирушимо з вами в уявну подорож до лісу.
Довгими журавлиними ключами літо відлетіло у вирій. Осінь взялася наводити лад, чарівним пензликом позолотила діброви і запросила в гості ранкову прохолоду. А ще прихопила з собою кухлик. З нього вона розсіває на землю дощик.
Вона мандруватиме полями, лісами, одягатиме дерева і кущі в золоті шати, закутуватиме сірими туманами від затяжних осінніх дощів.
- Яку користь приносить ліс людям?
- Чому не можна вирубувати дерева?
- Ми всі – господарі природи,
То ж збережемо її вроду?

- Сьогодні ми з вами також будемо чарівниками, які своїми власними руками можуть створити неповторну красу природи.
Розгляд зразка виробу
- Ми будемо виготовляти дерева для чарівного осіннього лісу.
- Що нам потрібно для роботи?
- (Гофрований папір, який нарізаний квадратиками із сторонами 1 см;
- Клей ПВА;
- Стержень ручки;
- Шаблони сюжетних малюнків

Технологія виготовлення виробу
- На цьому занятті ми будемо працювати у техніці торцювання. В основі цієї техніки лежить створення зображень і предметів за допомогою об’ємних елементів з паперу – торцівок. Кожна така торцівка, як один мазок пензля у створенні картини «Осінній ліс». Ця робота не складна, але кропітка. Вона вимагає не тільки посидючості, але й акуратності, уваги і певної спритності.
Правила техніки безпеки та гігієни праці.
- Інструктор нагадує основні правила техніки безпеки на занятті.
Фізкультхвилинка.
-Бачу, що притомилися малята-
Пора фізкультхвилинку почати!
(Виконання танцювальних рухів під музичний супровід).
ІІІ. Підсумок заняття.
- З якою технікою роботи з папером ми сьогодні працювали?
- Хто отримали задоволення від своєї праці на занятті?

Немає коментарів:

Дописати коментар